Skolmåndagen = Avklarad!

Bara 4 dagar kvar i skolan denna vecka! (y)

Kom nyss hem från skolan, såhär såg dagen ut ;p
• Vi började veckan med lite so. Vi kollade på massa bilder med Hitler och hans parti och diskuterade det typ :p
• Sedan hade vi svenska där vi kollade på en film om typ svenska språket :p Alla skrattade sjukt mkt åt alla namnen på orter och städer och sånt medans jag satt OTROLIGT skönt (a) Jag var hur trött som helst så jag typ nästan låg på stolen :p
• På matten så hade Fanny, Alice o Julia namninsamling, dom vill byta sånt där tema på vårat fotografi på onsdag :p Vet inte riktigt hur det blev med det men ändå :p
• Efter maten hade vi målpass där jag sjung lite till (a) Och jag läste faktiskt lite i min engelskabok också ;)
• På musikalgrejen så dansade vi och sedan dansade vi lite till! Vet ni vad vi gjorde efter det? Jo slutade! ;D

Jag o Alice sprang runt o letade efter Fanny o Tamara men kom sedan fram till att dom nog hade åkt hem :p Så smarta är vi!
Och det är absolut inte någon som har blivit trött på mitt sjungande och det är absolut alla som tycker att jag är otroligt duktig på att just sjunga (a)


Dagen låt = fortfarande "Don´t stop me now"!!!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0