Sommarjobb?

Är jag den enda i hela världen som inte har sökt sommarjobb?!

Eller jo jag har sökt ett sommarjobb på tråkigaste sjukhuset x'd Antagligen blir det inte något jobb där heller eftersom det är över 200 sökare varje år och bara några få får jobb -.-
Jag sökte endast för att jag behöver jobb o min mamma jobbar på sjukhuset :p Men det verkar som jag får spendera hela sommaren själv? x'd
Okej, jag vet typ en person som har fått sommarjobb, han fick veta på det idag i skolan :p Han sökte jobb på det nya Coop på södra näs, han var på anställningsintervjuv igår och fick jobbet :p Snacka om bra första intryck... ;p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0