And now I´m back!

Kom hem vid 6-tiden igår men orkade verkligen inte blogga då..

Var med Fanny och Alice en stund, vi åt god kladdkaka och sedan kollade jag o Fanny på TV typ hela kvällen (a)

Resan gick ganska bra, fast jag hatar verkligen att flyga :s På vägen hem så satt jag framför en 2,5 årig liten söt kille som pratade konstant! Men det var jättegulligt, jag satt och lyssnade typ hela resan tills han somnade, då åt jag godis :)
I grekland var det varmt dygnet runt, i onsdags som var vår sista dag var det tydligen 39 grader i skuggan -.- Lite brun blev jag allt men brunare kunde jag blivit (a)

På flygplatsen köpte jag en spann med Malters :D Gissa om jag blev glad när jag märkte det! ;D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0