Första dagen på gymnasiet

Första dagen på gymnasiet idag!

vi skulle samlas kl. 9 men eftersom vi var så nervösa och inte ville vara sena så stod jag, elin, linnea, johanna och linn utanför tamara halv och strax därefter var vi framme :P
Idag kollade vi bara runt och lyssnade på när folk pratade, det blir nog bra får vi hoppas, hoppas jag bara inte går fel.. :s
I vår klass, 10SPA går det 31 människor; 7 killar och 26 tjejer x'D Men jag hamnade i samma klass som alla från almers, asså dom som skulle gå samhäll-ekonomi ;)
Nu kanske jag ska till stan med mami, får se ifall jag orkar men det får vi hoppas :) sen ska jag också beställa lite kläder från internet också idag tror jag :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: tamara :)

det märks att du kan matte!

26+7 = 31?

2010-08-25 @ 20:07:07
Postat av: rebecca :)

hahahahah, jag vet ;p jag kanske var lite off i det ögonblicket (a)

2010-08-25 @ 21:28:54

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0