Gekås & film!

Har nu ätit lite lunch, köttbullar! (y) Nu sitter jag och kollar lite på Vänner och väntar på att Fanny ska komma så vi kan kolla på film :)

Jag följde med henne, hennes pappa, hennes syster och hennes systers kompis till Gekås i förmiddags. Det var meningen att jag skulle köpt lite skolsaker men kräsen som jag är så hittade jag bara lite pennor och ett sudd (a) Så nu får det bli massa dyra saker från stan istället men så får det bli :)
Efter vi gått runt lite inne på Gekås (och varit livrädda för att komma med på film när dom filmar xD) så köpte vi godis i den stora godisaffären utanför så nu ska vi kolla på Natt på museet 2 och sedan ska vi leta efter fler filmer att se :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0