igår-kväll blev det tjejmiddag

Tjejmiddag hos alice igår!

jag tamara o fanny åkte ner till alice vid 6-tiden, vi åkte och beställde mat vid kvart över 6 och fick då reda på att det skulle ta tills halv 8 -.- lite deppigt blev det men det fick funka ändå :/ så vi åkte bort till coop och storshoppade godis o cider :D
vi åt den otroligt goda thaimaten och satt sedan vid datorn hela kvällen tills fanny o alice skulle på någon estet-grej, då åkte jag o tamara hem till mig och satt där med hennes dator :)

idag vaknade jag o tamara vid 10 (sjukt tidigt för oss :'o) och vid halv 12 cyklade vi ner till alice (har fått en låne-cykel x'D en rosa :D) och hämtade vår thaimat som blev över igår, det åt vi till lunch :)
sedan åkte jag med pappa o lillasyster till netonnet och sedan davids. Jag köpte dator, pappa köpte färg till skrivaren och någon konstig handduk till tv:n och jenny köpte ett datorskrivbord och Bluetooth-högtalare så det var najs (y)

Ikväll ska jag inte göra något, har fortfarande ont i mitt bröst sen igår (det var helt sjukt! :'o jag fick lite ont i bröstet, alltså i brötkorgen typ, när vi satt och åt sen skulle jag skoja med fanny och då knäckte jag mig. DÅ kände OCH hörde jag hur det knäcktes till i mitt bröst :s det gjorde så jääääääääääääkla ont att jag knappt kunde andas från början :s) och är så sjukt trött så sitter nog hemma med min dator ikväll.
Det blir thai-mat idag igen enligt pappa så det blir nog nudlar på menyn idag ;)




dumma tamara tog ett kort med min mobil på en äcklig spindel märkte jag
nu -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Alice

TA BORT REBECCA! :O USCH USCH USCH!!!! jag ser ju ut som en rund fotboll i ansiktet! om du inte tar bort den så kommer jag hämnas på dig lilla du! <3

2010-08-29 @ 19:40:11
URL: http://alicegruvander.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0