Kreta 2010♥

Detta hände under veckan på Kreta
• jag satt på flygplatsen och väntade på planet i 5 timmar -.-
• jag åt tzatziki nästan varje dag
• jag låg på stranden minst 5 tim varje dag
• jag hann skratta minst tre ggr per dagar pågrund av att pappa drack
fimpar som låg i en pepsi-burk xD
• jag läste ut 2 böcker och började på 2
• jag såg tre miljoner snygga greker (a)
• jag blev lite brun iaf ;)
• jag gick upp ytterligare ett kilo i vikt :o (gick upp 1 innan resan)
• jag fick skuldkänslor för hur mycket onyttigheter jag ätit (a)
• jag har gått till stranden utan smink (vilket är ett stort steg för mig eftersom
jag har lite komplex över mig själv :p)
• jag längtade hem lite..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0