Musik och funderande..

Musik & funderingar fyller denna eftermiddag/kväll..

Sitter och lyssnar på massa musik, har börjat älska att lyssna på musik nu! Ett tag lyssnade jag nästan aldrig på musik vilket är lite konstigt :p Lyssnar på allt mjligt nu, från Rihanna&Eminem till Tyler Hilton till Carina Dahl :)
Funderar också över två saker..
Vet interiktigt ifall jag ska med Fanny o Alice ner till stan ikväll, det är typ utomhus-bio elr nått ikväll men jag vet inte ifall jag orkar -.- Filen börjar 10 och jag vet inte om jag orkar vara uppe och kolla film då xD Lat? Nej, mer trött :p Har en sjukt jobbig huvudvärk också.. Men vi får se hur det blir :))
Såfunderar jag på ifall jag verkligen ska behålla in skinnjacka, kommer jag att använda denmycket? :s Jag älskar den och tycker att den är jättesnygg men är den verkligen jag? Osäker :s

Eminem feat Rihanna - Love the way you lie

♥Carina Dahl - Screw♥
♥Tyler Hilton - You'll ask for me♥
 


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0