Onsdag och det blåser SKIT mkt! :'o

Nu sitter jag här och fryser och pluggar italienska :s

Hade förresten min första italienska-lektion idag, det blir nog faktiskt bra :) Sedan hade jag också min första franska-, historia- och matte-lektion också, franskan var faktiskt konstigt nog ganska roligt :) Historian var fett slapp och på matten gjorde vi något test för att se ifall vi är en av dom som ska ha den lite svårare matten, gissa om jag är med i den elr inte? :p
Det blåste fett mkt i morse och det har fortsatt hela dagen :'o Jag höll på att blåsa iväg :s Jag tamara o elin bara skrek idag när vi skulle hem och jag kan typ inte andas när det blåser för mkt :s Menmen, jag överlevde iaf :)

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg o kolla datorer, kanske lägger in ett till inlägg senare :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0