Torsdag, sista torsdagen innan skolan..

Igår var det spel-kväll hos Alice, med fanny o tamara o alice :)

Vi spelade Rappakalja där Fanny vann (vem annars :p) och sedan Tjejsnack där hon kom längst när vi slutade :p Jag fick absolut de värsta grejerna på tjejsnack! Medans fanny fick berätta massa om vad hon skulle göra ifall en kille som hon inte tyckte om sa att han gillade henne och massa sånna saker så fick jag stå på händer, jag fick låtsas sitta på en stol i 90 sek (och jag klarade 23 sek xD) och lägga en isbit innanför tröjan! Jag fick ett fegiskort när jag vägrade att äta en matsked smör och Tamara sa att jag inte behövde äta en matsked tandkräm :p Men på något sätt kom jag ändå sist :p

Nu ska jag snart till mina kusiner, min moster fyller år idag :) Sedan ska jag smsa fanny och se ifall vi ska vara ikväll (som jag bestämt vi ska vara! :D)
Jag skulle egentligen åka till kungsmässan i förmiddags men jag var för trött så vi tar det imon istället :p
Nu ska jag visa mamma vilka UGGS jag vill ha, sedan måste jag nog börja göra mig iordning xD


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0