Frågestund!

Även om jag alltid blir dissad så kommer jag lägga ut lite frågestunder då och då, ifall ni har något på hjärtat.. (a) Och även om ni inte har någon spc fråga så hitta bara på en så jag får något att göra ikväll...♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Bea

Jag har kommit på några frågor nu ;)

1.Har du någon pojkvän?

2. Går du på gymnasiet?

3. Hur lång är du?

2010-12-29 @ 20:12:30
Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser du?

Vad tycker du ska stå i en bra blogg?

Tycker du själv att din blogg är bra?

2010-12-30 @ 07:29:32
Postat av: Fanny Arviddson

vad har du gjort/ska göra en torsdagskväll som denna?



Ska du vara med någon? hur bra är den personen på en skala och skriv också några ord ;)



Vad heter den coooolaste personen som bor fem meter från dig?



ps! ÄLSKAR DIN BLOGG<3333

2010-12-30 @ 13:48:18
URL: http://funnybunny.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag har kommit på några frågor nu ;)

1.Har du någon pojkvän?

2. Går du på gymnasiet?

3. Hur lång är du och hur mkt väger du?



2011-01-03 @ 14:21:59

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0