Saturday

Fett najs med lördag! Orkar inte riktigt med något annat just nu..

Igår stannade jag hemma från skolan, men med dunkande huvudvärk och illamående släpade jag mig ändå till skolan och gjorde det där sjuktfuuuuuuuuuulaaaaaaaaa franskaprovet -.- Svårt var det! (IG?)
Åkte lite senare till kusinerna, spelade xbox med lillkusin o lillasyster, jag var fettdålig medans min lillasyster klarade typ hela banan? :o
Nu kom jag på en grej: Banan stavas likadant som banan? Asså, en tåg-bana och sedan en banan som man äter? (a) Sjukt duktig är jag som orkar sitta och tänka sådär..
Åkte ner till stan för att äta med Fannis o Alice på Sakura thai, inget vidare var det :s Menmen, thaimaten är nog godare ;) Vi råkade strunta i att betala så vi fick springa tillbaka xD
Pepparkakshusbak senare...
Mitt blev sjuuuktfult medans fanny o alice blev jättefint :( Aja ;)

Orkar verkligen inte skriva nått mer nu! xD



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0