Sweeney Todd!

Sweeney Todd är nog en av de mest sämsta filmerna jag har sett!

Det var en skräckmusikal, jag gillar musikaler men jag hängde inte riktigt med i handlingen. Slutet var en av de sämsta sluten jag har varit med om, att den lilla pojken dödade honom, att det visade sig att han dödade sin egen fru, att han aldrig fattade att han fick träffa sin dotter en gång? Fy fasen asså..

Nu har kollar jag på slutet på Natt på museet, som jag och Fanny satt och skrattade ihjäl oss till tvåan! xD
Och shit vad jag sitter och skrattar nu när han, Larry ska prata Hindi eller vad fasen det var xD

Hahah den där stenansiktet är ju asgullig ju! :D
"My dumdum wants to speak!"
"You new Dum-dum. You give me gum-gum."
"Oh, you in trouble, Dum-dum. You'd better run-run. From Attila the Hun-hun."

Sweeney Todd VS Natt på museet
Winner: Natt på museet!


Den sjunkaste filmen jag har sett..
Förutom dom 2 konstiga skräckfilmerna jag och Hanna såg...


(Y)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0