Markus Schenkenberg!

Har länge undrat över vem denna Markus Schenkenberg är!
Nu fick jag mitt svar!

Jag letade efter en bild på Markus Hellner till mitt förra inlägg och så kommer det ju massa förslag och i detta fallet på namnet Markus. Näst längst upp står det Markus Schenkenberg. Jag tänkte att han nog är svensk men jag mindes inte riktigt så jag kollade upp honom..

Markus Schenkenberg är världens första supermodel! Han är född i Solna, utanför Stockholm typ och är vid detta laget 48 år (a) Men han var rejält snygg innan ;)


Bild från Google.se


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Ahmed

Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



En dag på torget lilla Ahmed gick

baxar han frukter och gömde sig kvickt

Då kom poliserna och Ahmed sprang

men poliserna sprang mycket snabbare än han

Detta ställde till med problem,

särskilt för Ahmed för han var så klen



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



Efter många om och men

Kom faktiskt Ahmed hem igen

Men stackars lilla Ahmed hade pälsallergi

Så han började nysa när farsan gick förbi



Mmm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



En dag när Ahmed gick på stan,

kom en rasist som var sur som fan

Rasisten hette Rickard och han med en burk med sand

och ett rör i sin hand

Så Ahmed bröt två ben och en tand



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



Ahmed blev skadad, sandig och ung

med bara en hel boll i sin pung

Ahmed blev sur som ett bi "Bzzz..."

Och ringde sin stora kusin,

som var muslim



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



Kusinen samlade alla niggers från hooden

Nu jävlar skulle de slå rasse-snubben



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



Nu rullar de fram i matt-svarta bilar

och vässade sina butterflyknivar



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



Men Rickard hade också kontakter,

varar visa va' säkerhetsvakter

Så nu flög fjäderbatongerna ut

under vilda rasse-tjut!



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



Efter de hade krigat klart

Så nå'n som sa; "Det här va' inget bra"

"Nu går vi hem och dricker choklad!"



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...



Även ni tyckte att låten var skit,

så måste ni digga The Ahmed Beat!



Mm, Ahmed Yeah, Ahmed ...

2010-05-23 @ 00:46:43
Postat av: Anonym

haha lilla du han är 41 år

2010-05-26 @ 13:38:41

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0