Min faster och farbror!

God lunch (?) eller vad man nu ska säga xD

Nu sitter min faster och min (ingifta) farbror nere i köket och pratar med pappi! Dom kom för en stund sedan och sitter och fikar :)
Dom pratar om deras resa till Indien, de kom hem för typ en vecka sedan ;) Och min faster vet hur galen jag är i shopping och hon sa att min nästa resa måste gå till Indien! Bättre shopping än i Thailand + halva priset! :D Så det blir nog Indien en gång i mitt liv iaf :p



Vi skulle egentligen ha åkt till Indien andra gången vi åkte till Thailand, men pappa ville helst till Thailand igen så det blev det :p Inte mig emot (a) Jag älskar Thailand!
Nästa resa går till Grekland :) I juli så åker vi till Kreta! Känns som om alla förutom jag har varit i Grekland xD
Dit har jag velat åka en tid nu ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0