My future!

Jag hittade nyss en blogg om en tjej som heter Malin! Hon bor i Italien med en italiensk kille, alltså hon lever min dröm!

Att flytta till Italien är ett av mina framtismål, tycker det verkar som ett helt fantastiskt land! Och alla som känner mig vet att jag är ganska såld i italianare ;p Så det är ju ett stort plus!

Ett annat av mina mål är att lära mig italienska! Ett av världens vackraste språk är det. Jag vill kunna säga: Jag talar svenska, engelska, franska och italienska! 3 av de språken är ju ganska välpratade i världen ;)
Jag kan typ inte spc mkt italienska, typ Hej, Jag älskar dig :p

Jag vet faktiskt inte vilken stad jag vill bo i men antagligen Milano, Rom eller någon stad med mkt turister ;) Jag gillar storstäder (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Elin :D:D:D

Kan du inte berätta mer om vilka språk du kan och sånt? :) Tkr att det är lite intressant och jag ÄLSKAR dig och din blogg!

2010-02-26 @ 18:09:16

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0