Skolavslutningsklänning!

Jag har varje år väldigt svårt att hitta en fin skolavslutningsklänning!
Och detta året går jag ut ur nian så jag ska en extra fin klänning ;)

Jag har börjat kolla redan nu :) Hittat ett par fina från Nelly.se ;)

Silver Studded Dress SEK 249, Club L - NELLY.COM
249 kr.
Den här är jättesöt tkr jag!
Rosa är min favoritfärg också ;)
Fint med det mönstret i midjan och jag gillar
att det är lite spets i själva kjolen!
Den finns också i svart men den rosa är 100 gånger
sötare!
 Embroidery Halter Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM
399 kr
Den här var också ganska söt tkr jag!
Den har fina dekoratironer över på klänningen och
kan säkert användas till fina tillfällen och samtidigt
till lite mer lediga!
Den finns också i en lite mörkare rosa, men tkr att
den här var söt!
 Lulu Tutu Dress SEK 1799, One Teaspoon - NELLY.COM
1799 kr
Okej, kanske lite för dyr och
inte speciellt sommriga färger
men jättesöt!!
Älskar den här, hade lätt köpt den utan att
använda den :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0