Snö :o

Det har snöat hela natten här nere på västkusten :o (elr iaf i varberg (a))

Så nu är det kanske någon meter elr något hög snö :s Lite keligt -.- Det tråkigaste är när det försvinner och det bara blir massa äckligt slask :s

Detta var min skoldag:
• Jag och Linn tog 40 (!!) minuter på oss att komma på 5 meningar på engelskan xD
Jag, Tamara och Elin pluggade bra på no/matte/målpasset ;)
SO-provet gick helt okej, tror det blir G iaf (y)
Jag blev lite offer -.- Blev neputtad i snön och det kom in snö i jackan och tröjan :s Men Henke och Alfred lyckades inte med sin sista plan för jag är för stark ;)


Våran häck som är ganska snöig ;p

Som sagt, mkt snö -.-

Nu blire läxor, engelska och matte!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0