2 dagarsbloggning

Jag orkade (och HANN) inte att skriva ett inlägg igår så jag tar det nu istället ;)
Igår var jag i skolan för första dagen på terminen, detta hände;
• Vi startade nya arbeten i SO, svenska och matte!
Vi fick SJUKT äcklig pasta :s
Och för att få den sjukt äckliga pastan fick vi stå i kö och vänta på den äckliga pastan i ca en kvart-20 min -.-
Jag fick en snöboll mitt i pannan -.- (som träffade min mobil lite också och det rann ner i tröjan vilket är sjukt hemskt :o)

Efter skolan åkte jag och Tamara hem till mig :) Vi åt lite smörgåsrån (vilket jag äter mig fet på nu för tiden ;p) och drack Light saft (vilket jag dricker mig smal på ;p). Sedan satte vi oss vid datorn och kollade lite på gymnasiet men vi hittade inte till den rätta sidan :p
Efter det blev jag SJUKT sugen på våfflor så vi gjorde våfflor också ;)
Före Tamara åkte hem så spelade vi in massa roliga filmer som jag ska kolla på snart ;)


 

Idag var jag i skolan igen :p
Detta var vad som hände ;)
• På So:n var jag och Nellie väldigt bra på samhälls ekonomi :p
På franskan hette Eric Jonas xD
På idrotten dog jag -.-
Jag och Tamara var bara SÅÅÅÅ bäst på Linedancen x)

Jag höll också på att få min arm avbruten :p
Efter skolan (vi slutade kavrt över 2!!! :D) så cyklade jag och Tamara ner till stan och lämnade först hennes dator.
Sedan drog vi till Blå dörren och åt baguette :)
Kollade runt lite tills vi hämtade Tamaras dator igen :p Sedan cyklade vi hem (a)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0