Award

Den som får denna award ska:

 

  1. Kopiera awarden till sin blogg
  2. Länka till personen som gett dig awarden (Lillasyster)
  3. Berätta sju intressanta fakta om sig själv!
  4. Välja ut sju andra bloggar du vill ge awarden till
  5. Länka till deras bloggar och berätta att de har en award att hämta!

    1. Jag har ganska många fobier tex. spindelfobi, flygfobi, blodfobi mm.
    2. Jag har väldigt dåligt självförtroende och har svårt att ta till mig komplimanger.
    3. Jag har velat ha en hund sedan jag var 7
    4. Jag tycker alltid att jag hör massa ljud från nedervåningen när jag ska sova.
    5. Jag har extremt dålig hörsel.
    6. Jag är ganska rädd för framtiden.
    7. Jag, tvärtemot typ alla andra, kan överleva utan min mobil xD
    Dem jag ger awarden till är....
    Fanny, Alice, Tamara och Elin!

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0