Blev ingen skola...

Det blev ingen skola för mig idag :/

Ni vill inte veta hur jag har mått :s Jag har typ legat på toaletten i en timme och bara väntat (:p) och sedan somnade jag i soffan. Jag vaknade av att våra nya grannar gjorde något men jag måste ha haft feber för jag blev helt panikslagen och första tanken var: Det är kriiiiiig! Jag satte mig upp och var påväg upp från soffan när jag lyssnade lite mer noga :p

Får se ifall jag går till skolan imon, som jag mår nu tror jag inte det :s Men jag hoppas verkligen det, orkar inte ligga hemma och må dåligt och illa -.-

Ingen Tamara idag heller :'( Får bli en annan gång :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0