Dålig uppdatering :/

Jag vet: jag är sämst!


 

Igår (måndag) hoppade jag på kryckor genom skolan igen :p
Inget spc hände men jag skrattade lite på svenskalektionen ;)

Vi gör läsförståelse och så ska vi "analysera" en text. Frågan: Hur hänger flickans namn (Elefteria=frihet) och cykelns namn (fjäril) ihop?
Då var det då flickan och en kille var "typ" tillsammans och så dog jag när Nellie sa sin teori :p
Nellie: Dom kanske... har ett fritt förhållande?
xD
Det tyckte jag var roligt :p

Efter skolan gick jag hem och pluggade franska med Hanna ;)
Fanny och Alice var nere på friskvågen och kollade på priser (ett gym/"badhus"). För 4 månader skulle det kosta 2000 kronor och då ingår ganska mkt men jag vet inte om det är lite onödigt för min del? :s Jag har inte gått på gym tidigare men skulle gärna vela börja, men jag vet inte om jag är redo att slänga ut 2000 kronor på det :s Jaja, vi får se ;D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0