Sliten som aldrig förr

Okej, jag vet att typ alla blir lite slitna när dom är sjuka men detta är helt absurt!

Ni skulle bara se mig just nu! Håret har jag inte plattat sedan i söndags, inget smink på sedan i måndags, helt likblek i ansiktet och går i bara mjukisbyxor och Zlatan-tröja precis hela dagen!
Om jag inte blir frisk snart vet jag inte vad jag gör -.-

Som ni kanske förstår så var jag inte i skolan idag heller :/ Mår så himla illa, vet inte vrf! Är jag stressad över något? Nej, inte mer än vanligt tror jag!
Så denna dagen har gått ut på att försöka få i mig mina makaroner som jag kokade innan och kollar på One tree hill<3


Lite finare väder än igår, idag skiner solen!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0