1 juli går mot sitt slut..


(bilden tagen med webbcam, så förklara jag den dåliga
kvalitén :p)

Fy fasen vad fint det är! Att det kan vara såhär ljust halv 10 på kvällen, det måste ha något att göra med att det är den härligaste månaden nu..

Jag älskar verkligen Juli! Det är den finaste månaden tycker jag, den varmaste brukar det vara och det är så härligt att kunna säga: Det är den sjunde juli! (tex :p)

Imon blir det första turen till stranden! (jag har faktiskt badat innan, vad folk än säger så har jag badat! :p Visst borde det räknas om man blir nerskvätt och före det satt sig på knä?) Jag och Tamara drar till stranden en stund, hon skulle typ göra något på eftermiddagen så en jättelång stund kanske det inte blir (a) Men det blir najs ändå!
Imon ska jag också börja läsa en ny bok (intressant va? :p) Inte utan min dotter heter den, min mamma vill att jag läser den och den verkar bra :)


(OJ! Mitt ansikte ser jätteavlångt ut x'D)
- Vit tröja med mörkblåa ränder med korta ärmar, Gekås (tror jag), 99:-
- Blå jeansshorts, Gina tricot, 399:-
- Smink: maskara, ögonskugga!
- Hår: nyblonderat (!!), en fläta på ena sidan!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0