Con air

Har jag nämnt hur känslosam jag kan bli när jag kollar på film ?

Jag kollade på en tredjedel kanske av filmen Con air och den är så sjukt sorglig (på ett bra sätt x'D Jag kan inte förklara hur jag menar så jag säger att den är sorglig på ett bra sätt :p) i slutet när han får träffa sin fru för första gången på åtta år och sin dotter för första gången i hennes liv..
Okej, jag brukar inte tycka om action-filmer egentligen men den här är så himla mycket mer än bara action, jag älskar när det handlar om en "tuff" kille (som inte är så jätteful heller :p) som gör allt för att få komma tillbaka till sin familj som denna handlar om..
Undrar hur många liter vatten jag saknar i min kropp efter denna filmen (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: simone

Moorning kakan! Planerar du att göra för mys ikväll? Jag tänkte ta ett bad, årets första.. fast bara kanske, haha XD

2010-07-02 @ 09:53:54
URL: http://fattybom.se

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0