greys efter grillfesten♥

Ikväll var det grillfest fast var inte med spc länge..

Jag och Fanny åt och sedan gick vi in till henne, vi åt jordgubbar med godaste vaniljvisp till :D Måste berätta, förlåt Fanny! x'D
Det var då såhär, Fanny skulle ta lite med vaniljvisp och så tappar hon ut typ halva bunken i sitt knä! Responsen var typ först chock som sedan blev till panik och som gjorde att hon hoppade bort från stolen och sedan övergick det till skratt! Jag har inte skrattat så mycket på aslänge! Jag kunde inte säga ett ord, jag låg ner på marken och höll på att dö för min mage gjorde skitont! Lisa och Jenny satt bara och stirrade på oss som skrattade så mycket och Emmie sprang runt och torkade upp efter Fanny. Det var allvarligt dagens, nej månadens, nej årets!!

Nu ska jag strax försöka sova, kollar på lite greys nu ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0