Hemma från stranden/Märtha

Now, I am home ;)

(lägger in bilder imon)
Jag och Tamara var på stranden hela kvällen, vi började med att äta massa mat och sedan skulle vi grilla marchmallows men glöden var slut så vi fick grilla med tändstickor ;)
Sedan skulle vi egentligen åka hem men vi träffade Linnea, Linn, Märtha, Johanna och Ebba lite längre bort så vi slog oss ner. Vi typ pratade, jag Tamara och Ebba funderade på att bada men det gjorde vi inte och vi träffade lite fol. Efter en halvtimme/fyrtio min så åkte jag, Tamara, Linnea, Linn, Märtha och Johanna hem till Märtha där vi satt och lekte massa lekar (PS. jag SUGER verkligen på att komma på mönster).
Jag cyklade hem med Tamara och hjälpte henne med sin cykel sedan hem :)

Imon blir det Tamara och kanske stranden (beroende på vädret), hoppas att det är sol B-)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0