Om 25 timmar..

Om 25 timmar sitter jag uppe framför min garderobsspegel och sminkar mig inför resan..

Jag börjar allvarligt bli ganska nervös nu :s Jag hatar verkligen att flyga! Jag hatar att det måste vara så högt upp i luften, jag hatar att man måste starta och landa och då också få ont i öronen och jag hatar att man inte har någon kontroll där uppe i luften.. När man väl har flugit upp så finns det ingen återvändo! Och jag gillar att kunna ångra mig!
Men jag ser fram emot det också! Mysigt är det att gå runt på flygplatsen när det är mörkt och kolla runt i taxfreen, att sitta och äta frukost och att kolla på alla som ska åka med olika plan. Jag har aldrig varit i Grekland men har velat åka dit seda jag var kanske 9 år eller nått sånt, har hört att det ska vara jättefint där och jag har sett på filmer att dom har snygga killar också ;) Plus att det finns tre grejer jag enbart ska äta där som jag älskar mer än livet; kyckling, fetaost och tzatsiki! :D

Skönt att jag fick skriva av mig lite, ska vara uppe tills tre för sedan orkar jag nog inte hålla uppe ögonen mer..

Påminn mig om att ladda över låtar på min mobil imon..<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0