Rebecca AKA Pepparkakan!

Nu har jag bannemig blivit brun!!!
(ignorerar helt att jag brände mig på baksidan av benen :p)

Jag var på stranden i ett par timmar med Tamara, vi låg typ bara och pratade, jag läste högt ur Gömda, jag åt fralla och massa nektariner, sen åkte vi och köpte glass :)
När jag kom hem satte jag mig i trädgården med min maaaaadre, där satt jag i yttreligare ett par timmar (a) Sedan gick jag in och kollade på rean på Nelly.se där jag förmodligen ska köpa 2 par skor och 2 par shorts :) Jättenice asså! (y)
Det var då, när jag sprang runt och letade efter Jennys bh (hon var skitsur för övrigt! :p) som jag märkte hur jäkla brun jag har blivit! :D Jag har ju för fasen gått om Jenny! Och det är verkligen något att fira ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0