Superdupertrött!

Fick sovt typ max 5 timmar, tror det var kortare..

igår fick vi sålt mer än i fredags, inte så konstigt eftersom det var fler ute igår. Ett par rosor till blev det allt :) I slutet var det roligast då vi fick sälja rosorna till vilket pris vi ville :p Vi sålde till typ halv tre så det är najs (y) Sedan kom vi hem och gick typ upp direkt och la oss, fast jag somnade inte förrens vid fyra (a)


Jag vet att jag ser lite miffad ut men Tamara tog aldrig kortet x'D Och mina
armar och ben ser fettbruna ut! :D


Tamara försöker se lite normal ut, hon är kanske inte den personen som älskar
att vara med på kort ;p


Jag vet, charmigast i stan! ;D
(Det ser ut som om jag skelar! :'oo)


Fina blommor till ett fint pris ;)


Jag vet att mina bilder inte blev så bra men jag orkar inte ställa om mobien x'D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0