Tröttare har jag nog aldrig varit..

And trust me! Jag har varit trött!

Jag har för mig att jag skrev ett inlägg igår! :o Jäklar vad glömsk jag börjar bli..
Jaja, jag var iaf på konfirmation med Tamara igår! Det var väl ganska fint, eller fint och fint, jag vet inte riktigt vad jag ska säga x'D
Iaf, jag åkte hem till Hanna efteråt där det blev lite konfa-firande eller vad det heter (a)
Vid 8-tiden åkte vi in till stan igen och jag parkerades framför soffan med frallor.

Idag var tanken att jag skulle sola men det ser inte så bra ut.. Solen har gått i moln asså ://
Jaja, då ska jag försöka tvinga med pappa till typ elgiganten eller nått så jag får köpa en ny DVD! (jag skrev ju att jag hade fått ett anfall för att min inte funkade (a)), det kanske lindrar smärtan lite att det är dåligt väder (a) Sedan får jag nog städa mitt rum också, det ser för illa ut :/


Den här är min dröm! Men eftersom jag är så omodern och har en sån omordern TV
så funkar den inte att koppla in till min TV (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Miranda M.

Hej! fin blogg! ;)

2010-07-04 @ 13:33:46
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0