050610

Blir varmt idag också, 21 grader tror jag det skulle bli va?

Idag händer det absolut ingeting!
Har inget plugg, har inget jag måste göra till skolan, ska bara ligga ute i solen och steka hela dagen! Så jäkla skönt asså!
- Vad ska du göra i helgen, Rebecca?
Mitt svar blir nästan alltid;
-
Typ plugga.. -.-
Men inte idag! :'DD
Behöver inte plugga till ett enda prov på nästan 3 månader! :'o Behöver bara gå till Almers skola i 6 dagar till sedan den sjunde dagen så slutar jag där! Det är sjukt skönt men ändå lite hemskt, vissa har jag ändå känt i 9 år och gått i samma klass som dom, vissa i 9 år vissa andra i typ 6 år och andra i 4 år så det kommer bli lite konstigt att inte gå samma klass som dom..
Visst, vissa följer ju med till gymnasiet och vi kommer gå samma linje och sånt men jag har lite ångest över gymnasiet också (a)

Jag har kanske berättat att jag bytte alla valen till först turism och sedan samhäll ekonomi? Nu vet jag inte ifall jag vill gå turism utan samhäll, men man borde väl kunna byta på något sätt!? :o Jaja, man kan ju hoppas (och det tror jag också!) att jag inte kommer in på turism för det var ganska många som sökte..

Jaja, ska försöka skjuta upp dessa problem tills i slutet på sommaren för nu vill jag bara se fram emot dessa saker;
- Soliga, varma dagar på stranden
- Varma utflykter med båten
- Ljumna (stavning ?) kvällar med vänner
- Midsommarafton
- Grekland 29 juli!


Haha, typ den gamlaste bilden jag kunde hitta -.-
Kolla mitt konstiga hår! Typ grönt!?
Och Fanny är blondin!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Anonym

Har ni båt? :D

2010-06-05 @ 17:47:20

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0