Behöver skriva av mig känner jag.. Angående mitt hår.. -.-

Ni förstår inte vilken ångest jag har haft ett par dagar nu..

Okej, nu lät det väldigt allvarligt och som om jag är typ deprimerad och självmordsbelägen eller något sont :p Så himla farligt är det inte, men keligt ändå -.-

Jag har ångest över mitt hår!
Det ser ut som jag-vet-inte-vad! :o
Det är riktigt slitet, behöver slingas om och det är kort :s Jag har fixat tre klipptider tidigare men ingen har passat för jag har så jäkla mycket i skolan nu!
• 26 Maj - Jag har vetat sedan februari att den 26 maj, då ska jag klippa mig! Men vad händer? Jo, klassresan skulle vara under den dagen så vi fick skjuta upp det.
9 juni - Så jag fick tid den 9 juni vilket var perfekt eftersom då var vi komplediga (trodde jag då -.-) och vad händer då!? Jo, dom ändrar dag från den 8 till den 9 juni på musikalen! Så vi fick ännu en gång byta..
14 juni - Jag blev så sjukt glad när jag kommer hem och mamma säger att jag har fått tid hos frisören dagen före skolavslutningen (jag ville gå till frisören före skolavslutningen eftersom jag inte vill se ut så här då -.-) Jag frågar senare Tamara om vi har något då, jag fick tid halv 6, och då har vi tydligen avslutningsmiddag!!! Som antagligen blir vid 6-tiden!!!

Och i måndags fick vi inbjudningskorten och när är middagen!? Klockan 1!!! Så nu är allt försört -.-
Jaja, det finns väl antagligen folk som har det sämre än mig men detta är hemskt, har jag gjort något i ett tidigare liv som jag får sota för nu elr!? :'oo


Detta är typ i Mars elr nått, tänk då hur det
är nu :'o


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0