Bröllopstårtan!

Bloggade från mobilen innan, så det blev lite fult :p

Som sagt har jag kollat på bröllopet idag (ja, alla vet vilket bröllop :p). Till en början så tänkte jag inte kolla på det, hur kul kan det vara tänkte jag. Men så tvingade mamma mig att byta från Ullared till bröllopet och så bestämde jag mig för att kolla på alla klänningar (som förövrigt får Godkänt, kunde vara bättre gjort av vissa ;) men många hade fina :)) Så jag kollade på hela vigsel och gissa vad... Jag grät!
Trodde jag absolut inte att jag skulle göra med det var så fint, båda två grät och Victorias klänning var jättefin tkr jag och hela "cermonin" var väldigt bra upplagt! Så det blir bra betyg på det bröllopet!

Det är faktiskt det första "riktiga" bröllop jag har sett i mitt liv (missade mina föräldrars för jag var sjuk x'D) så det är nice (y) Ganska bra att kunna säga att man har sätt kronprinsessan Victorias brölllop tror jag också ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0