FÖR JAG HAR SLUTAT NIAN!

"FÖR VI HAR SLUTAT NIAN, FÖR VI HAR SLUTAT NIAN, FÖR VI HAR SLUTAT NIIIAAAAAN, FÖR FAN VAD VI ÄR BRA!"
Riktigt skönsång var det igår påväg ner till stan ;)


Jag Fanny och Alice åkte hem till Linn vid 4 där vi gjorde iordning lite och fixade till oss :) Sedan började alla komma (a)
Blev mycket kort igår också, men dom snor jag från Tamara snart tror jag ;) Då lägger jag ut lite här på bloggen :)
Sedan stack vi ner till stan där det hände absolut ingeting, träffade typ lite folk och sånt där annars inget alls..
Jag Tamara och Elin stack hem till mig vid 1-tiden, vi somnade kanske halv tre? Jag är så jäkla försyld och täppt i näsan och så hittade jag inte min nässpray -.- Så det är mitt mål idag!

Nässpray-läge: Har inte hittat det än!

MEN JAG HAR SLUTAT NIAN, JAG HAR SLUTAT NIAN, JAG HAR SLUTAT NIIIAAAAN, FÖR FAN VAD JAG ÄR BRA!
(brukar inte svära men eftersom jag har slutat nian så får jag göra det idag ;P)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0