Jag har gjort framsteg med mitt hår-problem!

Som många kanske redan vet så har jag lite problem med mitt hår, det är väldigt slitet och det vägrar att bli längre :p

Nu gör jag framsteg!
Jag ska faktiskt försöka sluta platta det så mycket, bara en gång efter varje dusch vilket faktiskt räcker (har hittat ett nytt sätt att ha håret på också :)) Så nu kommer det kanske att bli längre! :D Min lillasyster var nästan värre än mig ett tag, men sen slutade hon nästan helt med att platta det och nu har hon jättelångt hår och jag vill ha likadant hår som hon ;) (hon ville för övrigt att jag skulle länka till hennes blogg så det gör jag här)


Bilden är lånad från jennys blogg ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: jenny

tack<3



2010-06-22 @ 19:49:31
URL: http://jennyys.webblogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0