Manikyr

Jag har sån sjukt lust att få manikyr!

Det har jag aldrig fått :)
Alice hade gjort det i helgen, hon gjorde det i Göteborg för 480 kr tror jag? Det är ju sjuktbilligt men så ska man ta sig upp dit också :p
Så jag fick tipset av Felicia att gå dit hennes storasyster jobbar som ligger i stan, jag kollade in priserna nu men de är lite för höga för mig (a) Typ 800 kr tror jag det kostade, men så kunde man få en förlägning av deras elev för 300 kr så jag kanske ska kolla in det!

Jag ska kolla ifall man kan göra förlägning i Grekland, isånna fall kanske det blir det.. :)


Asså, finns det något finare än långa naglar!?
Nej jag tror inte det!!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0