Midsommardagen och jag är..

DÖD!

Ja, död med STORA bokstäver så det är illa..

Jag orkar verkligen inte förklara hur gårdagen var men det var mys :) Ett par filmer blev det, massa kyckling-paj och skink-paj, massa Schwepes Pear/Lime och fint väder :)
Riktigt fint väder var det igår, bättre än jag vågat hoppas på, det var typ 20 kanske ett par grader mer hela dagen :) Jag o Fanny kunde tom cykla i bara shorts och linne till Willys! :D Haha.. ;p

Fanny och Alice sov hos mig inatt, jag och Alice låg i varsin obekväm skinnsoffa och Fanny låg på golvet på massa dynor, undrar vem som hade det mest bekvämt.. :p
Nej, jag somnade typ halv 4-4 och vaknade säkert minst 10 ggr inatt.. Så idag har jag inte gjort något! Duschat, solat och kollat på film :p

Nu ligger jag och strökollar på One tree hill och lite sånt :) Ikväll händer inget spc, orkar verkligen inget just nu -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0