Molnigt..

Det är mkt moln ute nu och det verkar inte som om det blir så fint väder på skolavslutningen som jag trodde.. Men det hinner väl ändra sig :)

Idag var det skola igen! Vi kollade på en tråkig film på vår sista franskalektion, jag tamara o elin låg i sofforna på so-lektionen (fick vg på min uppsats :)), vi spelade fotboll på idrotten (elr vi och vi, jag sa faktiskt att jag inte ville vara med så nu får de skylla sig själva att de tvingade med mig :p), vi gjorde typ labbar på no:n och så redovisade vi bilden och slutade klockan 2! :D

Imon är det musikaldag! (y)
Fy vad skönt att slippa vanliga lektioner :) Jag o fanny ska köpa Kinder maxi också (vår nya drog) som vi kan sitta och smaska på under dagen :)
Jag o tamara ska hitta något ställe att sitta och äta på också , eftersom vi ska vara nere i stan för att vi ska visa upp 2 uppsättningar av vår musikal imorgon nere på teatern :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0