Rebecca goes more blonde (y)

Bara för att jag är för lat just nu för att ta en bättre bild :p


Jag är meeeeeer blond! :D
Shit vad jag har längtat asså..

Vi körde mot Falkenberg vid halv 10, var framme 10.
Jag köpte konfapresent till Hanna och en Thomas Sabo-berlock :D En typ vit sko blev det ;) Fettnice asså! (y)
Sedan gick vi till min moster så att min mamma kunde klippa sig och färga håret, sedan bort till mormor och morfar och äta massa som aldrig förr! :'o Sedan bort till moster igen och då var det dags för mig att klippa mig :)

BTW! Jag kom in på samhäll! :D FIY, asså ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: HANNA

ja vill bli blooooooond jamä -.-



mhaha fan va grymt ;) (a

2010-07-01 @ 17:18:12
Postat av: Rebecca :)

Hahahaa, du kan helt enkelt inte bestämma dig Hanna ;p



Elr hur!? ;)<3

2010-07-01 @ 18:13:34
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0