Sitter och tänker tillbaka på sista året på Almers<3

Jag minns;
• när vi började i sexan, vi blev bjudna på salta pinnar chips och saft. Jag minns att jag absolut inte var sugen på det x'D
• när vi hade Tobbe, den bästa läraren! Han kallad mig för Beccis? x'D
• när jag försörde mitt hår -.- Först genom att färga det brunt sedan genom att klippa av det!!
• jag och Tamara blev Tarmar och Räkan :p
• när vi gjorde båtar i NO:n vilket var i slutet av 8an tror jag. Min och Jakobs skönk typ direkt x'D Den såg absolut inte ut som alla andras.
• när Erik, Alfred och Olle förstörde min och Tamaras fina ballong! :'o Vi var ledsna på dem ett bra tag :/ Det kanske var i 7an ? :)
• när alla tyckte att det var sjuktroligt att jag hade glömt mina idrottsskor så jag fick spela fotboll i mina klackskor (a) (till mitt försvar så var klackar absolut inte höga!) jag får fortfarande höra det -.-
• när Erik sa till en vikarie; jag vet att du är snäll, INNERST INNE! Shit vad jag skrattade x'D
• när vi gick luciatåg i 8an
• när man var livrädd för 9orna när man börjat 6an!
• när vi hade frilufsdag i 8an, då hade vi 8or gjort olika stationer där vi skulle sitta hela dagen. Jag och Nellie fick uthärda en hel dag där alla försökte spräcka balongerna så vi fick så mycket vatten som möjligt på oss -.- Vi fick lite skäll också för vi gav ut vattenbalonger (a)
• när man kladdade sönder sina anteckningsböcker
• alla de senaste engelska- och so-lektionerna som man spenderade i hemvisten, det var meningen att man skulle plugga men mest snack blev det kanske (a)
• alla mattelektioner som man försökte överleva
• när fick mitt första VG på ett matteprov! Typ lyckligaste dagen i mitt liv :p
• alla mina skador genom åren; foten, handleden, ryggen, hälsenan..
• när jag fick höra att jag hade Mammuthår (av någon konstig anledning) i håret när jag hade löshår :p
• alla redovisningar jag varit så nervös inför och det har inte varit lättare när folk sitter och verkligen STIRRAR på mig!
• all den oätliga maten och all den ätliga maten x'D
• alla sudd-kast-krig som har uppstått
• när en som jobbar på skolan kom ner till oss när vi hade bild och sa att en som gick i 7an då hade hittat min cykel i skogen -.-
• alla gånger jag har tappat rösten och varit hes, det tycker folket är otroligt roligt när det händer :p
• när jag och Tamara lärde hus man pratar skånska; jag tar byssen till Lynd och jag tar bossen till Malmooo!
• när jag fyllde 15, jag sprang ut ifrån matsalen för alla tänkte sjunga för mig x'D Sen hamnade jag brevid en som gick i 9an då, han är exakt lika gammal som jag för han fyller år på samma dag och alla tyckte att jag skulle sitta kvar när de sjöng för honom vilket JAG ABSOLUT INTE GJORDE! x'D
• alla proven :s
• alla proven där det gått dåligt..
• alla proven där det gått bra :)
• alla som har kittlat mig genom åren (spc detta läsåret) :s Om ni inte visste det så är jag världens mest kittliga person
• i vintras då det var sjukt mycket snö ute; när vi var inne kastade dom snö på mig så hela jag var blöt! När vi var ute så bar dom upp mig och kastade ner mig i snön :s
min tamara och elins låt, vi gjorde om Jag vill vara din, Margareta! :p
• alla mina slöjd-projekt som jag inte avslutat (a)
• lärarmatchen igår som slutade 3-1 till lärarna -.-
• den veckan där typ alla var sjuka :s Jag var där måndag tisdag och onsdag sedan blev jag också sjukt (a) Det var 9, 11 och 12 pers där då x'D

Jag minns alla skratt genom åren<3
• Jag minns hur roligt åren med klassen har varit<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: MÄRTHA

Shit va detta väckte minnen, börjar nästan gråta...;) <3

2010-06-12 @ 19:07:43
URL: http://maathalandeen.blogg.se/
Postat av: rebecca :)

Elr hur!?

Det är inte klokt hur mycket minnen man har när man tänker efter..<3

2010-06-12 @ 22:18:15
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0