Snabbinlägg :)


Svårt att fatta att detta året har sett ut såhär ett tag..

Blir ett snabbinlägg nu, har faktiskt inte varit inne på datorn innan idag så det blir nu :)
Blev lite mer än vad jag trodde det skulle bli på stan:
• Svart tight kjol, Gina tricot, 99 :-
• Rosa linne, Gina tricot, 79 :-
• Svart brett midje-bälte, 79 :-
• 3 par trosor (rosa, blå, gula) 149 :-

Men det var bara bra! Fick tag i ett bälte jag ska ha till min klänning imon på skolavslutningen och fixade dagens outfit också :)
Efter middagen (som var väldigt nostalgisk..) så la jag mig bara och slappade, sedan var jag med Hanna. Vi typ satt och snacka och lite sånt, plattade henne hår :p
Sen kom Fanny och vi gick in till henne och sminkade oss eller jag sminkade Hannas ena öga (a) fett snyggt blev det asså ;)
Nu har jag ätit Makaroner a la Rebecca och nu ska jag göra inget spc, får väl förbereda mig inför imon :)
Ska in till Fanny vid 8 så kanske kan ta med mig min dator och uppdatera genom min, fanny, lisas och hannas transformation! ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0