Äntligen Fredag!


Äntligen måndag
Äntligen Fredag! :D

Såhär såg skoldagen ut :)
Vi gjorde ett gammalt nationelltprov på matten. Jag gjorde rätt, trodde jag hade gjort fel och suddade ut HELA mitt kordinatorsystem där y-axeln räckte från 1-42 x'd
På engelskan så pratade jag o Tamara väldigt bra x'd Vi var väldigt bra på att avbryta varandra (a) Och vi skulle klara oss LÄTT i London om vi behöver köpa en elektrisk skrivmaskin :p

När jag kom hem så åt jag ischokladglass :D Sedan så satte jag mig vid datorn och kollade på OC ;)
Lockade mitt hår också, eller vågade :p Det blev lite stort men orkar inte platta ner det (a)


Jag vet att jag måste slinga håret x'd


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0