En önskan uppfylld! :D

En av mina önskningar har blivit sann

I eftermiddags piercade jag naveln :)
Jag har hört att det gör ondast med tången, så jag var livrädd när han tog fram den! Kändes knappt så jag tänkte "Hm, det kanske inte gör så ont iaf!" Men fy fasen vad ont det gjorde! :o Jag glömde bort att andas så mamma bara: Men andas Rebecca!
Det blev iaf bra tkr jag :) Just nu gör det lite ont och det är hemskt att rengöra det men det blir nog bättre med tiden ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Alice

Det blev ju as bra!!! :D<333

2010-03-26 @ 21:02:28
Postat av: Rebecca!

Merci Alice :D<333

2010-03-28 @ 11:52:52
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/
Postat av: ..

Kan du berätta om hur du tar hand om din piercing för min kompis gjorde det på mig och jag vet inte hur jag ska göra kan du duscha med den?

2010-03-28 @ 11:53:57

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0