Första skoldagen på en vecka (a)

Så här så min skoldag ut:
• Det var min sämsta franska-lektion på länge xD Kunde inte uttala något!
Jag sprang runt och letade efter någon som hade gjort fråga 4 så hade Fanny (som för övrigt satt precis brevid mig) gjort den xD
Jag, Elsa och Fredrik var det bästa laget på spökboll! xD
No-redovisning (a) Hahaha jag hade nog gjort fel xD
Jag och Linnea + massa andra killar var otroligt bra på bild-"provet" xD Vi gissade inte en enda gång ;p

Imon börjar vi inte förräns den tredje lektionen, alltså 20 över 10!!!!!
Vi som var med på Breareds-invigningen får det ;) Så imon ska jag sova (a) Blogga blir det nog också ;)
Sedan ska vi typ dansa? Men fattar inte det så får kolla upp det :p


Sitter med mössa på mig nu :) Med Zlatan i bakrgrunden (y)
Det ser ut som om jag har tandställning på bilden x´d


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0