Göteborg igår!

Igår var jag i Göteborg med min mamma, pappa o lillasyster :)

Vi åkte typ vid 9 o kom fram vid typ 10 :)
Vi gick runt på nordstan och sedan vid 12 gick vi till min favoritrestaurang: Jensens! Skitgod mat har dom där ;) Drack typ upp hela min cola+pappas x'd Höll på att dö av törst :p
Sedan gick vi runt lite ute i Göteborg men jag hittade typ inget :o
Jag var så inställd på att hitta massa kläder eftersom jag verkligen behöver nya kläder men jag hittade bara en bikini o ett par solglasögon :'o
Menmen, det blir kungsbacka på påsklovet har mamma lovat ;)

Gårdagens shopping!

Marinblå
(min nya favoritfärg) bikini, H&M, 99 kr/underdel 119/överdel
Blommiga solglasögon, Top Shop, 269 kr

Solglasögonen var jättefina :D Lägger ut en annan bild på dem sedan! De såg ut att vara glasmålade typ och man fick en jättesöt påse till som man ser på bilden :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0