Pannkakor snart :)

Skoldagen är slut och såhär såg den ut :)
• Först på dagen hade vi franska och vi redovisade ;) Det var bara Elsa före mig, sedan skulle jag få redovisa men så slutade vi -.- Så jag måste vänta tills på torsdag :s
• Sedan hade vi so där jag förlorade ett par tusen ggr på sten sax påse :/ Jag är sämst på stensaxpåse x'd
• På idrotten gjorde vi små träningsprogram :) Sedan råkade jag boxa Tamara på ögat när vi körde boxning x'd Till mitt försvar så var det hennes fel :p
På no:n höll jag på att somna -.- Sjukt trött var jag :o
På bilden så fick vi tillbaka våra bildprov, alla rätt (y) Sedan gjorde jag o tamara klart vår tavla och jag fick en tatuering på armen :p

Nu snart kanske jag får ett par pannkakor av Jenny o hennes kompisar (a) Sedan så får de bli lite plugg, träna franskan ett par ggr, so, no o musik :p Mkt just nu...
Imon har vi nationella i engelska, skrivuppgiften. Lite nervös faktiskt men vi får hoppas att det går bra :)


Jag o Tamara var bättre än Rocky ;D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0