Shoppingsug!

Har ett ordentligt shoppingsug! Har suttit i icirka 2 veckor nu -.-

Kanske blir Göteborg nästa vecka så då blir det mycket shopping kan jag lova! :D
Jag vill till Top shop! Jag har aldrig varit inne i en To shop-butik men dyrkar deras kläder på internet! Hittade en jättefin top för ett par dagar sedan!

Den här lilla toppen kostar typ 55 dollar, så det blir väl typ 55x7 elr nått? :s Är sämst på valutor x'd Men jag tycker iaf att den är jättesöt och hade passat perfekt till Grekland! ;)


Behöver verkligen nya byxor också!
Har inga riktiga jeans som jag kan använda, det är bara jeanstighst som gäller ;) Men jag hittade dessa på Top shop också :)
De kosta 70 dollar så 70x7 ? :s x'd
Det är skinny-jeans och det är typ de enda jeansen jag kan använda, tycker andra modeller sitter kosntigt på mig :s Sedan kan det se jättefult ut ibland på mig med skinny-jeans men de är ofta de som sitter snyggast :) Älskar färgen också! :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0