Somnade nästan i skolan -.-

Min skoldag :)
På engelskan så gjorde vi någon konstigt grej, sedan lyssnade ett par av oss på en jätterolig grej x'd typ en elev som hade skrivit en uppsatts om kor o den var jättekonstigt x'd Berättar mer i inlägget ovanför!
• På NO:n skaffade vi typ barn? x'd Okej, inte riktigt men vi typ drog lott om hur våra barn skulle se ut x'd
• På musiken tränade vi på massa dur o moll grejer typ ;p
• På SO:n så kollade vi på en film om 1:a världskriget. Satt så HIMLA obekvämt :o Bytte typ sett att sitta på 799 ggr -.-
• Sedan fick vi åka hem (ingen hälsa :D) jag somnade typ då när vi väntade på att få gå hem -.-

När jag kom hem så skyndade jag o min mamma oss ner till stan för att kolla på väska, hittade dock ingen jag fastnade för :/
Sedan när min lillasyster kom hem så åkte vi till Falkenberg där mina kusiner bor! Min ena kusin fyllde 12 år :)
Min andra kusin som är 7 år är så himla söt! Han säger så roliga o söta saker x'd

 
Brun :'(


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0