En chill kväll

Väldigt lugnt och chill blire nu!

(Kommit på att jag börjar säga fett, damp och chill :o)

Börjar inte förräns hal 11 imon då vi ska ha friluffsdag och orientera (jag ska springa som ett as och orientera helt själv har jag bestämt :o) så då ska jag vara uppe längre ikväll ;) Eller ja, får se hur länge jag orkar.. (a)

Jag får damp på min dator och min mobil!!!! Det går inte att skicka bilder emellan dem och det går inte att ta bilder med min cam så det är lite halvt kört.. -.-
Får lägga in gamla bilder ;p

Förresten!
Jag har blivit fettbrun i ansiktet och på armarna och på magen!! :D


Bara för att hon är världens bästa bästa kompis ♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0